środa, 9 lipca 2014

Od Collet C.D Amy

Tak. Naprawdę tu ładnie. - odpowiedziałam z uśmiechem-Jest tutaj tak wiele kwiatów a morze jest przezroczyste.
Tak to jedno z naszych miejsc w watasze. - odpowiedziała. - A może chcesz zobaczyć coś innego? - zapytała się z szerokim uśmiechem.
Jasne ale wolę się zbytnio nie oddalać. - odpowiedziałam zaniepokojona.
I poszłyśmy wzdłuż plaży a tam skręciłyśmy w jedną z dróżek a tam było jeszcze śliczniej niż na plaży:
http://ekomiko.pl/wp-content/uploads/2012/06/magiczny_las-560x420.jpg
A to część watahy która łączy koniec łąki nowiu a początek lasu. - Powiedziała mi z wielkim przekonaniem. - Jest to piękne miejsce lecz jest go bardzo mało.
A dlaczego? - zapytałam się jej jakbym była szczeniakiem.
Dlatego ponieważ rośnie tutaj wiele drzew. - odpowiedziała wyszczerzona.
A czy ty masz swoje ulubione miejsce odpoczynku w watasze? - zapytałam z dociekliwością.


<Amy dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz