wtorek, 8 lipca 2014

Od Collet

Gdy dotarłam tutaj byłam rozczeńsiona i bardzo się bałam bo niewiedziałam czy oni są w pożątku. Gdy się tak przyjżałam wszystkim wilkom wydawali się mili ale trochę dziwni. Po chwili podeszła do mnie piękna wilczyca o szaro-czarnym futrze wydawała się jagby była tutejszą alfą i powiedziała.
-I jak zapoznałaś się z naszą warahą?-zapytała
-Ee. Jeszcze niemiałam okazji ale kiedyś na pewno ją obejżę.-odpowiedziałam za strachem.
-A ja mam pewien pomysł może jakiś wilk cię oprowadzi po całej watasze. Co ty na to?-zapytała radośnie.
-No dobrze lecz ja nikogo nieznam.-odpowiedziałam zaniepokojona. Jednak ona spytała się wilkow wokół nas kto chce mnie oprowadzić. Nikt się nie zgłosił. Jednak jakiś wilk wyszedł z tłumu i powiedział

<Ktoś dokończy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz