piątek, 8 listopada 2013

Od Riven C.D Operah'a

Nagle usłyszałam głos bliski mojemu sercu
-Wróciłem, więc jestem!
Odwróciłam się, nadal myśląc, że się przesłyszałam.
-O-o-operah? - spojrzałam na wilka...
-tak... szary aniele to ja... - odpowiedział
Nic nie mówiłam, w moich oczach pojawiły się łzy.
-gdzieś ty był?! - krzyknęłam po chwili i wtuliłam się w wilka z łzami w oczach - tak tęskniłam... - wyszeptałam
-ja też tęskniłem - odpowiedział z uśmiechem i pocałował mnie w czoło - mogę dołączyć? - zapytał niepewnie
Spojrzałam na niego zapłakanymi oczami ze szczęścia ale zarazem goryczy.
-nie przyjmujemy już żadnych wilków... - wyszeptałam
-oh.. - zasmucił się
-ale...
-ale? - powiedział z nutką nadziei w głosie
-stanowisko samca Alpha jest puste - zaśmiałam się
Spojrzał na mnie czule.
-przecież nie mogła bym Ci tego zrobić - wtuliłam się w miękkie futro ukochanego

<Operah?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz