środa, 6 listopada 2013

Od Nuit C.D Zekien

- Witaj Ezrealu - powiedziałam czule i podbiegłam do wilka.
- Cześć piękna - mruknął.
Odwróciliśmy się w stronę Zekiena.
- A Ty? czy podarowałes już to coś Mononoke? - zapytał basior.
- To jego sprawa - fuknęłam żartobliwie - Ale jeżeli chcesz się tym z nami podzielić to będziemy zaszczyceni
Rozesmiałam się i podeszłam do Zekiena, aby szepnąć mu coś do ucha.
- Dziękuję - uśmiechnęłam się tajemniczo. 'Za zdradzenie takich drobnych szczegółów o moim ukochanym' dodałam w myślach, jednak Zekien nie mógł tego usłyszeć. Mimo to uśmiechnął się i skinął pyskiem, jakby dając znać, ze nie ma sprawy.
- O czym tam plotkujecie? - zapytał Ezreal
- O tym, ze jesteś strasznie leniwy i nie dasz rady mnie dogonić! - wykrzyknęłam i zaczęłam uciekać jak za dawnych, szczenięcych lat. Słyszałam za sobą uderzenia łap basiorów, którzy próbowali mnie złapać.

(Ezreal? Zekien?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz