sobota, 16 listopada 2013

Od Nuit do Holly

- Przeszkadzam? - zapytałam z szacunkiem.
- Cóż.. - zastanowiła się chwileczkę Holly, patrząc na słońce skryte za moją postacią. Odsunęłam się, a jej pysk rozświetliły ciepłe promienie - Już nie - roześmiała się - Siadaj.
Przysiadłam i wciągnęłam głęboko woń otaczających nas kwiatów. Alpha rozciągnęła się na ciepłej, wiecznie zielonej trawie.
- Chcesz o czymś porozmawiać? - zapytała wyrozumiale wadera.
- Cóz.. - zaczęłam i zamilkłam.
- Nie krępuj się - uśmiechnęła się i spojrzała w niebo, aby dać mi chwilę na pozbieranie myśli.
- W jaki sposób zostałaś Alphą? - zapytałam z ciekawości
- A co, już chcesz mnie wygryźć? - roześmiała się szczerze.
- Nie, zdecydowanie lubię być Wyrocznią - dołączyłam do jej śmiechu - Po prostu lubię słuchać ciekawych historii - dodałam.

(Holly?)




1 komentarz:

  1. Dałaś mi trudny temat XD

    ~Holly (Siedzę u siostry i nie chce mi się logować... ale chyba muszę >.<)

    OdpowiedzUsuń