niedziela, 10 listopada 2013

Od Kiby C.D Holly

-przecież ja cię do niczego nie zmuszam - zaśmiałem się i usiadłem obok niej, ocierając jej łzę - widziałem że taka będzie twoja reakcja - powiedziałem miło
-co?!? - powiedziała lekko oburzona
-za dobrze cię znam - pocałowałem ją czule
-robi się ciemno - powiedziała
Spojrzałem na łózko, zdjąłem koszulę i zamieniłem się w wilka.
-Kiba? - zdziwiła się
Wskoczyłem na łóżko i położyłem łeb na jej nogach, po czym zamknąłem oczy
-dobranoc - szepnęła
Po jakimś czasie Holly opadła na łózko i zasnęła, podniosłem pysk z jej nóg i zamieniłem się z powrotem w człowieka. Wziąłem ją na ręce i wsadziłem po kordłe.
-dobranoc - pocałowałem ją w czoło
Usiadłem na fotelu na przeciwko łóżka, oparłem głowę o rękę i patrzyłem jak Holly śpi

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz