sobota, 16 listopada 2013

Od Lenity C.D Dark'a

- Tak jakby...
- Czemu?
- Nie wiem.. jestem zwykłym wilkiem, ale.. zaczynam w to wątpić
- No bo nie jesteś zwykłym wilkiem, jesteś magicznym to chyba oczywiste.
- Nie o to chodzi- uśmiechnęłam się.
- To o co?
- Bo widzisz.. ostatni.. miałam dziwny sen.. ale.. to nie był sen.. to się zdarzyło..przez to myślę, że powinnam znaleźć sobie inne stanowisko niż swatka.
- Jesteś swatką?
- mhm... ale jakoś.. wilki same sobie radzą.. ja.. ja jestem niepotrzebna- zaśmiałam się cicho- ironia losu..
- Niby czemu?
- Nie wiem.. tak jakoś.. od zawsze pomagałam innym.. ale teraz.. nie potrafię. to już nie jest moje powołanie.. Kurde.. dopiero cię poznałam i o takich rzeczach rozmawiam... nie powinnam..
- Spokojnie,, nikomu nie powiem..
- Na sto procent?
- Słowo wilka.
- A tak w ogóle to jestem Lenita
- Dark..
- No to. Dark. opowiesz mi coś o sobie?

<Dark?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz