piątek, 17 maja 2013

Od Toshiko (Yuriko) CD Nuit

Obudziłam się tak o pół do czwartej. Nie mogłam  już spać i nie miałam co robić więc wybrałam się na spacer i to naprawde długi . Poszłam w góry  . Bardzo uwielbiam to miejsce  zawsze chodziłam po górach , lecz tego dnia wszystko się zmieniło . Widziałam nad nimi dym tak jak by ktoś palił ognisko. Zmieniłam się szybko w Orła i poleciałam w Góre . Zobaczyłam nad nimi grupke ludzi. Wystraszyłam się ,bo szli w strone Watahy  nie wiedziałam co robić . Poleciałam na Modrzejowy Las . Zmieniłam się w wilka i biegłam jak szalona . Wreszcie wpadłam na Nuit .
-  Jak chodzisz baranie ! - Krzykneła - A to ty Tosh . Co ty tutaj robisz 
-  Posłuchaj ludzie idą w tą strone znaczy w strone Watahy - Powiedziałam
- Co ! - powiedziała ze  zdumieniem 
-  No to jest prawda widziałam  ich  schodzili z Gór . Szli już w strone łąki 


< Nuit ? Sorry ale zawsze w piątki nie mam Weny  xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz