środa, 25 czerwca 2014

Od Talon'a C.D Shayen

-No cóż to do.. zobaczenia? - wyszeptała i zaczęła ochodzić
Podniosłem łeb i spojrzałem w jej kierunku. Nagle coś załamało się w moim sercu. Pobiegłem za nią... Czemu? Nie wiem... Złapałem ją za łapę najmocniej jak potrafiłem.
-Talon... To boli - pisknęła i zaczęła wyrywać ją, szybko ja przytuliłem.
-Talon? - Wadera zapytała niepewnie
Włosy zasłaniały moje oczy, dzięki czemu nie można było dostrzec... łez...
-Talon, co się dzieje? - Shaven co chwile zadawała pytania czekając na odpowiedź
-Nadal nie poznałaś odpowiedzi? - zapytałem
-Co?
Przytuliłem ją mocniej
-Nie chce więcej Cię stracić - łzy popłynęły po policzkach
Podniosłem łeb i spojrzałem na nią w półuśmiechu
-Kocham cię - pocałowałem ją czuje

<Shaven?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz