poniedziałek, 2 czerwca 2014

Od Lexi C.D Strike


-Wolisz nie słuchać mej historii-Odparłam
-Ależ chcę ją poznać -Odparł
-To usadzi się wygodnie.Patrz i słuchaj.-Patrzyłam mu pierwszy raz prosto w oczy basiora przeszły drgawki-Z dzieciństwa pamiętam ogień-W oczach ukazały się płomienie wilki uciekające rodzeństwo i moich rodziców których rozszarpuje mój wuj.Dalej zobaczył jak dorastam że wychowała mnie siostra i mój brat który jest następny jako bóg wojny.Zobaczył moją wizytę w krainie śmierci widział mnie jako człowieka
http://www.tapetus.pl/obrazki/n/144172_kobieta-wojowniczka-strzala-uk.jpg
Słyszał rozmowę teraz wiedział dlaczego zwiom mnie Zabójczyni i Księżniczka śmierci byłam kolejna do tronu.Zobaczył mój życiorys aż do dziś i wtedy odciągnęłam oczy i powiedziałam
-Mówiłam straszne co?Dobra a teraz twoja kolej-Uśmiechnęłam się nieśmiało i usiadłam wygodnie wtedy zaczął mówić

< Zamieniam się w słuch >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz