piątek, 27 czerwca 2014

Dziękujemy wam

Dziękujemy wam za 3000 opowiadań w waszym wykonaniu, jesteś,my wdzięczni, że przez ten cały rok nas wspieracie i powiększacie watahę, dziękuję wszystkim ale największe dydykacje są dla tych osób:

WWZW - Wspierasz nas i pomagasz przy watasze w dodatku masz u nas wilka, dziękuję!
Talon - Dziękuję braciszku, że gdy mnie nie ma zajmujesz się wataha za mnie i wymyślasz nowe pomysły dla watahy :)
Shayen - Kiedyś mnie wspierałaś najbardziej ze wszystkich byłaś najdłuższą członkinią i znowu wróciłaś, dziękuję !
Miran, Red, Amanne, Lily, Lexi, Striker, Arkadia, Kiba, Lost Angel, Javier - Mała liczba wilków, ale dla nich WIELKIE podziękowania za pisanie ciągle opowiadań i ożywianie tej watahy w każdy dzień :)

SPECJALNE PODZIĘKOWANIA.

Holly - Dziękuję, że pomagasz i że w ogóle jesteś :) Bez Ciebie nie dała bym rady i tak czasami mam ochotę odpocząć ;D Cała wataha jest wdzięczna za twoje angażowanie się z całego serca w watahę, tak jak ty nam pomagasz tak my będziemy tobie tylko powiedz, jesteśmy na zawołanie :)


DZIĘKUJĘ ZA 127 000 WYŚWIETLEŃ!!!

Od Holly:

W imieniu całej Watahy dziękujemy Riven, za jej trud włożony w pracę nad Watahą, za ciągłe udoskonalanie jej i dążenie do perfekcji, za bycie tą Riven, którą wszyscy znają i są wdzięczni za to, że jest najlepszą Alphą na tej Watasze( Ja w sumie tak wiele nie robię :p)
Nie umiem pisać takich rzeczy :(

1 komentarz: