sobota, 14 czerwca 2014

Od Lexi C.D Strike

-Nie no spoko-Zamyśliłam się -O może chcesz odzyskać pamięć?
-Ale jak?
-Nieznasz mnie tak dobrze to że widziałeś moją historie w skrócie ha ha ha.Niewidziałeś konnat w zamku znam wszystko na pamięć twoje wspomnienia są na półce 3999-4999 pod literą S masz film jest też napisane co chcesz zapomnieć gdy ktoś umiera umierają z nim wspomnienia.
Basior popatrzył lzdziwiony
-To jak chcesz odzyskać wse oprowadzisz mnie po drodze po tej twojej krainie hmm ?
-Niema sprawy
-Skupiłam wzrok w jednym miejscu zaczeło otwierać sięprzejście
-Turysta przodem-Powiedziałam szczeżąc zęby a w krainie odrazu zamieniasz się w człowieka-Powiedziałam wchodząc za nim nagle ujrzałam przed sobą odmienionego Strikera
http://imgcash6.imageshack.us/Himg74/scaled.php?server=74&filename=animeguy2fx4.jpg&xsize=640&ysize=480
Ja bez swojego przebrania wojowniczki wyglądam tak
 photo anime_girl.jpg
-A tylko skomentuj mój wygląd -Ostrzegłam
-A czy ja coś mówie?
-Tylko ostrzegam.Dobra chodź - Pokazalam mu zamek przed nami
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmm_8OhRClZMVZaIMBG_TG0_eYp39YLD1buDifq5ewi3Dz2mp_
gdy weszliśmy powiedział


<Co tam powiedziałeś>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz