środa, 30 kwietnia 2014

Od Lily C.D. Lost Angel.

- Udowodnić mówisz?- Mruknęłam.- To brzmi bardzo, ale to bardzo ciekawie!- Krzyknęła uśmiechając się szeroko.- No, ale żeby to zrobić, no cóż, potrzebuję jeziora albo jakielkowiej powierzchni odbijającej światło.- Mruknęłam, krzywiąc się.
- Ok, skoro masz pomysł.... Poszukajmy.- Stwierdziła z nieskrywaną złośliwością, bądźmy szczerzy, ona mi ani trochcę nie wierzy. Po jakimś czasie znalazłyśmy jezioro. Podeszłam do niego i spojrzałam w jego jasną wodę. Idealnie, dokładnie o to mi chodziło. Odwróciłam się do wadery z szerokim uśmiechem.
- Dzięki za pomoc, skoro już to mamy za sobą, to...- Zmieniłam ton na wręcz uderzająco pogodny i złośliwy zarazem.- Do zobaczenia w piekle!- Krzyknęłam ze śmiechem, po czym odwróciłam się w stronę jeziora. Ostatnią rzeczą jaką zobaczyłam była biel moich oczu odbijająca się w tafli wody. I tak właśnie się umiera z własnej woli!

<Lost Angel? xdd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz