niedziela, 19 stycznia 2014

Od Infil'a C.D Lily i Amber

Czemu usnąłem? No bo od czasu gdy Lily wpadła to nie spałem, teleportacja dużo energi zabiera, więc pewnie się wykończyłem i jeszcze teraz cieplej się zrobiło. Naszczęście zaraz się obudziłem i zobaczyłem ogień a przy nim dwie piękne jak zawsze wilczyce. Odwróciłem się na brzuch i przeciągnąłem ziewając.
- Witamy spowrotem- powiedziała Amber
- Ha ha ha, bardzo śmieszne.
Rozejrzałem się i zobaczyłem, że jest już ciemno- długo spałem?
- Troche- odpowiedziała Lily a druga wilczyca zaczęła się śmiać
- Co cię tak bawi?- spytałem równocześnie z Lily
- No bo to tak śmiesznie wyglądało, raz jestaś a potem już cię nie ma- faktycznie pewnie musiało to być śmieszne
- O rany- położyłem sobie łapę na pysku po czym usłyszałem, że obie wadery zaczęły się śmiać- wstałem otrzepałem się i usiadłem obok nich

< Kobity? :P >



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz