czwartek, 1 maja 2014

Od Lily C.D. Lost Angel.

- Z ojcem?- No to mnie zaskoczyła.- Po co mam zostawać z kimś, kto nigdy dla mnie nim nie był? Robił okropne rzeczy. Zostawił mnie na lodowym pustkowiu tylko dlatego, że urodziłam się z większą demoniczną mocą niż mój brat, a na koniec swojego marnego żywota odebrał mi w ogóle wszystkie moce. Wiesz, jak trudno było zyskać cokolwiek? Jakimś dziwnym sposobem spotkałam kiedyś umierającego wilka mrozu. Kiedy umarł, cała jego moc wsiąknęła we mnie. Nieźle, nie?- Spojrzałam na nią mrużąc oczy.- Teraz wiesz, dlaczego nie chciałam tam zostać, czy może jeszcze trzeba dodać, że jest tam strasznie gorąco, przez nieuwagę możesz wpaść do wrzącej magmy, i bądźmy szczere, przez te wszystkie lata narobiłam tam sobie sporo wrogów.

<Lost Angel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz