sobota, 3 maja 2014

Od Dylan'a C.D Lost Angel

Zaczałem iść w stronę plaży z Lost Angel. Ona naprawdę mi się podobała. Może faktycznie się zakochałem? Nie to nie możliwe. Gdy doszliśmy do plaży zaczęliśmy biegać w tę i spowrotem. Nie wiem czemu. Chyba dopadła nas głupawka. Biegaliśmy, i skakaliśmy, smialiśmy się i
cieszyliśmy. Była już noc. Weszliśmy razem do ciepłej wody. Lost Angel, popatrzyła po chwili w gwieździste niebo. W jej dużych pięknych oczach, odbijały się piękne gwiazdy. Zaparło mi dech w piersiach. Chyba się... Nie.... Chociaż. Lost Angel spojrzała na mnie i uśmiechnęła sią.
-Lost Angel ja... Ja chyba... Yyy... No...-jąkałem się.
-No dalej, nie stresuj się.-powiedziała.
-Ja.... Chyba się w tobie zakochałem.-wypaliłem nagle.


<Lost Angel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz