sobota, 3 maja 2014

Od Victorii - Jak dołączyłam?

Narodziłam się jako Anioł Jednej Pieśni. Żyłam w Niebie. Pewnego dnia odkryłam w sobie moce smoka. Postanowiłam zejść na ziemię. Tu spotkało mnie wiele złego. Złapały mnie Wilki Demony i zmieniły mnie w demona. Na szczęście zdołałam powstrzymać mojego demona jako drugorzędne wcielenie. Potem złapali mnie ludzie. Bili mnie i głodzili, ale udało mi się uciec. Potem chciałam wrócić do Nieba, ale powstały przeszkody. Po pierwsze: byłam już w pewnym sensie demonem, po drugie: utraciłam anielską czystość serca, po trzecie: miałam misję. Musiałam udowodnić, że jestem dalej godna wejścia do Nieba. Musiałam dołączyć do watahy wilków i żyć wraz z nimi. Więc rozpoczęłam poszukiwania.
Pewnego dnia weszłam do wody i zaczęłam pływać. Było to niebezpieczne dla moich smoczych mocy, ale miałam to gdzieś. Nagle na drugim brzegu zobaczyłam jakiegoś wilka. Podpłynęłam tam. Wyszłam z wody i spytałam:
- Kim jesteś?
- A ty?
- Jetem Victoria i szukam watahy. Znasz jakąś? - wysiliłam się aby być miła.
- Tak. chodź zaprowadzę cię tam.
- Dziękuję. - odparłam.
(Dokończy ktoś???)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz