środa, 21 maja 2014

Od Strike C.D Lexi

Głos Strike'a:

Opowiadanie:
-Tera? - zdziwiłem się - w tych czasach wilki mają dziwne słownictwo
-W tych czasach? mówisz jakbyś był w innych - zaśmiała się
Spojrzałem na nią pół okiem i się uśmiechnąłem, co ją bardzo zdziwiło
-Ej co to miało znaczyć? Umiesz się przemieszczać w czasie? - spytała
-Nie... Nie wolno mi nic mówiś, jestem tylko zwykłym pionkiem - odparłem
-Pionkiem
-Tak, wyobraź sobie szachownice, są skoczki, wieże, a ja jestem królową, a moim królem jest ... - ucichnąłem
-Kto?
-Dowiesz się w swoim czasie - uśmiechnąłem się
-Ale jak to jesteś pionkiem nie rozumiem! - wadera zrobiła lekko wzburzoną minę jakby chciała mnie zabić, tylko żebym jej powiedział
-Wszystko w swoim czasie, niedługo poznasz moją historię, ale najpierw musiała byś opowiedzieć mi swoją - odwróciłem się do niej

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz