czwartek, 26 grudnia 2013

Od Riven

Siedziałam nad rzeką i patrzyłam w niebo
http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2013/165/3/3/toward_the_light_by_taravia-d691ei5.png
Po chwili usłyszałam cichutki pisk.
-hmmm? czyż by to nasz mały rozrabiaka? - zaśmiałam się a z krzaków wyszła myszka Holly
-Witaj mały - powiedziałam miło i pogłaskałam go bo brzuszku - a gdzie moja siostrzyczka? - zapytałam a myszka popatrzyła w krzaki - Holly?
Wilczyca wyszła za krzaków
-Ty mały wydałeś że tu jestem! Foch!!! - wrzasnęła a ja się zaśmiałam
-Co ty tutaj robisz? - powiedziałam ledwo powstrzymując się od śmiechu
-Zauważyłam że coś Cię trapi więc...
-ah.. - lekko posmutniałam i znowu skierowałam wzrok w stronę nieba
-ejj siora co się dzieje? - zapytała czule
-tęsknie za nim... za każdym razem jak widzę kogoś z partnerem to...  czuję ucisk na sercu, znowu zniknął... - powiedziałam kierując na wilczycę moje niebieskie oczy

<Holly? :3 albo może ktoś jeszcze? :DD olać Holly >.< >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz