czwartek, 26 grudnia 2013

Od Lenity C.D Dark'a

Leżałam i czekałam, aż Dark wróci.. ale to nie nastało, czas mijał, a go nadal nie było, wynurzyłam się lekko z jaskini, wszędzie było biało, niczego nie mogłam zobaczyć.
Wyszłam z jaskini aby go poszukać.
- Dark!
Odpowiedziała mi jedynie cisza. Zimny wiatr zawiewał mi płatki śniegu na twarz przysłaniając cały widok.
Szukałam i szukałam, co jakiś czas wołałam i wydawało mi się, że słyszę jak mi odpowiada.
- Dark!
Usłyszałam ciche: Len. Nie był więc aż tak daleko.
- Dark - krzyknęłam ponownie i znowu usłyszałam Len. Ponawiałam to i biegłam w stronę głosu.- Dark!
- Len.
Pobiegłam jeszcze kawałek po czym zobaczyłam postać.
- Dark?
- Len?
- dark - ucieszyłam się - musimy się ukryć.. ale..
- Ale co?
- Nie wiem gdzie....

<Darka ?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz