wtorek, 3 grudnia 2013

Od Lenity C.D Dark'a


- Ja.. cóż najpierw powiem ci tyle, że jak chcesz to mogę zostać taką.. jak to zwą przyjaciółka.. mi też potrzebna osoba z którą będę mogła rozmawiać.. często czuję się samotna, zwłaszcza, że nikogo nie znam.. i chyba mnie też nikt nie zna.. ale to już szczegół- uśmiechnęłam się blado..- ok to co ja mogę powiedzieć.. w sumie coś nas łączy.. ja też myślałam o odejściu tylko z tego powodu, że czuję się nie potrzebna.. nikt mnie nie prosił o pomoc w miłości.. a przecież od tego jestem.. każdy radzi sobie sam.. a ja? Ja tylko czekam z nadzieją, że kiedyś będę potrzebna.. i po to by tu siedzieć i czekać opuściłam dom, swoją miłość i życie które lubiłam.. cóż.. cała ta historia zaczyna mi się wydawać głupia.. po co odeszłam z domu? Nie wiem.. mogłam zostać.. ale.. jest też jeden plus... nie muszę słuchać narzekań rodziców, że jestem do bani. No i poznałam Ciebie.. jesteś bardzo fajny.. choć mało cię znam, to mogła bym powiedzieć, że łatwo byśmy się zaprzyjaźnili- spojrzałam na wilka i uśmiechnęłam się- wież.. kiedyś myślałam, że mój przyjaciel będzie.. no w sumie taki jak ty- spojrzałam na wilka- miły, przyjazny no i umiesz słuchać.. niektórzy by powiedzieli, że ideał na partnera.. ale to tylko i wyłącznie inni.. ja bym raczej powiedziała, że był byś wspaniałym przyjacielem na długie lata- spojrzałam w księżyc i ponownie na basiora.

<Dark?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz