czwartek, 26 grudnia 2013

Od Holly C.D. Riven

- Wszystko będzie dobrze. - Wyszeptałam obejmując waderę. Kątem oka widziałam jak w jej oczach kręcą się łzy.
- Skąd możesz to wiedzieć? - Szepnęła.
- ... Nie wiem... - Odpowiedziałam szczerze. Uśmiechnęłam się pod nosem. - Ale mam taką nadzieję. - Dodałam. Przytuliłam mocniej siostrzyczkę pocieszając ją.
- Chodź ze mną. Może to pozwoli ci o nim zapomnieć chociaż przez chwilę. - Pociągnęłam Riven za łapę. Ociągając się wstała i ruszyła za mną. Poszłyśmy w głąb lasu. Przed nami znajdowała się małą polanka pokryta kwiatami. Na środku leżał kocyk w czerwono-białą kratę.
- To takie malutkie co nieco, żebyśmy mogły spędzić chociaż trochę czasu razem. - Uśmiechnęłam się szeroko czekając na odpowiedź przyjaciółki.

<Riven? :D>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz