piątek, 25 października 2013

Od Zekien'a C.D Mononoke

Nie do końca zrozumiałem jej przesłanie Znikąd? No ale wolałem już nie poruszać tego tematu. Rozejrzałem się i myślałem jakby ją tu pocieszyć.
-oh.. - szepnąłem - no ale nie ważna jest przeszłość - uśmiechnąłem się - a teraz chodź - wystawiłem do niej łapę
Wilczyca tylko pokiwała głowa i spojrzała na mnie smutnymi oczami, po czym złapała mnie za łapę
-poszukamy jakiegoś ładnego miejsca.
Wilczyca zrobiła kwaśny uśmiech ale ruszyła wraz ze mną na poszukiwania jakiegoś ładnego terenu
Idąc lasem zauważyłem jedną ścieżkę
-chodź tędy - uśmiechnąłem się
Wilczyca lekko się uśmiechnęła, widać było że się jej spodobało.
-zobaczymy co jej na jej końcu? - zapytała nieśmiale
-oczywiście - zachichotałem i ruszyliśmy truchtem przed siebie
Po jakimś czasie trafiliśmy tutaj
<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz