piątek, 25 października 2013

Od April C.D Cosette

-nad tym to nawet nie ma co się zastanawiać, urodę, oczywiście także znam - pokazałam na jej ramię - dużo wilków ma takie, ale ja nie - lekko się zasmuciłam - i ja bym Ci nie życzyła takich skrzydeł co ja - zaśmiałam się
-a to czemu?
- bo większość wilków uważa cie.. no wiesz - szepnęłam
-aa tak.. wiem o co ci chodzi - powiedziała z mały współczuciem - ale przynajmniej jesteś bardziej wyjątkowa - zaśmiała się
-oh.. to wyjątkowi mają beznadziejnie! - ziewnęłam i z wilczyca zaczęłyśmy się śmiać
-może się przejdziemy? - zaproponowała wilczyca - ewidentnie lepiej się rozmawia podczas zwiedzania naszych terenów! - powiedziała wilczyca z entuzjazmem
-masz dużo racji! - odparłam - a tak w ogóle mogła byś mi powiedzieć jak co się nazywa, no i wiesz powiedzieć jaki samiec jak ma na imię - zaśmiałam się i puściłam jej oczko

<Cosette?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz