niedziela, 27 października 2013

Od Narcis'a C.D April

-No dobra.-powiedziałem.
-Świetnie.-ucieszyła się wadera.
-A więc tam jest Panna.-wskazałem rysując łapa.
-Ciekawe-odparła.
-Hmm...-zamyśliłem się szykając następnego gwiazdozbioru ze znaków zodiaku.-Skorpion.-wskazałem łapą.-Skorpiona nie łatwo znaleźć.
-Rzeczywiście przytakła wadera.
-A no więc...byk a tuż obok koziorożec.
-Tworzą... tak jakby pare. Tylko że odmienna.-zamyśliła się.
-Według moich teori gwiazdozbiór byka i koziorożca uznaje się za parę. Chociaż to różne zwierzęta mają w sobie coś wspólnego. W naszym życiu nie mogli być razem więc gdy umarli postanowiono ze będą tuż obok siebie...-opowiedziałem legendę.
-Wzruszające.-skomentowała.
-A to jest lew. Występuje on niedaleko księżyca. To właśnie lew mnie tutaj przyprowadził. Nocą przychodzę tutaj by móc odczytać odpowiedzi na moje pytania. Legenda głosi, że ten którego prowadzi lew jest odważny, waleczny, nieustraszony. Jest "prawą ręką" księzyca.W watasze nazywałby się Bethą. Podobny to właśnie my,lwy, zazwyczaj nie znajdujemy szczęścia i tylko raz w naszym życiu spotkamy waderę, która dla nas jest przeznaczona. Dlatego są nazywani puszczalskimi.-spojrzałem na nią.
(April? Słdka historia ^.^)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz