czwartek, 31 października 2013

Od Vex C.D Crazy'ego

Spojrzałam na niego pogardliwie, ale jednak miałam ochotę o tym komuś powiedzieć, a on zdawał się być miły...
-nie powinno cię to obchodzić - parsknęłam cicho pod nosem
-mówiłem nie nale...
-Sama nie wiem... - szepnęłam strochę zasmucona
-jak to? - zapytał
-straciłam wspomnienia... nawet nie wiem jak niektóre rzeczy się nazywają, dopiero jakiś wilk wytłumaczył mi nawet co to  przyjaźń - mruknęłam
Wilk spojrzał na mnie współczująco
-co się gapisz? - szepnęłam, a po chwili zasmuciłam się
-bo mam oczy! no wiesz głupie pytanie...
-ught... ostatnio znalazłam jedno z porozsypywanych na całym świecie wspomnień... był tam pokazany jakiś wilk... nie wiem kto to... nie pamiętam...  ale wiem że chciałam w tedy się pozbyć moich wspomnień, a on mnie chciał uratować...
-najprawdopodobniej ktoś ważny dla ciebie - dodał
Spiorunowałam go spojrzeniem
-coś ty! mi nie potrzebni przyjaciele... czy jakieś bezużyteczne wilki które się o mnie martwią! - krzyknęłam sarkastycznie i szybko wstałam oddalając się a wilk ruszył za mną
-nie obrażaj się czy coś... - szepnął jakby myślał że to strasznie trudno z aroganckimi wilczycami
-ja? pfy...
-a tak w ogóle mam jedno pytanie - powiedział - jakim cudem twoje wspomnienia sa porozrzucane po świecie to niemożliwe!
Nagle z mojej torby wyleciał łańcuch którym w kilka sekund zawiązałam wilka
- tak samo możliwe jak to co właśnie zrobiłam
Patrzył na mnie zaskoczony
-człowiek? - zdziwił się
-szlag moja moc krwawego... - zauważyłam że wilk słyszy co mówię - moja moc się włączyła - dodałam
Rozwiązałam go i zaczęłam odchodzić
-ej zacze...
Nie dokończył bo mu przerwałam
-pochodzę z... otchłani... - parsknęłam

<Crazy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz