sobota, 26 października 2013

Od April C.D Narcis'a

-łoo - patrzyłam podziwiając - czyli jest też ktoś taki dziwny i wyjątkowy jak ja - zaśmiałam się a wilk spiorunował mnie spojrzeniem - oczywiście w pozytywnym znaczeniu
-cóż... masz trochę racji - powiedział wilk uśmiechając się
-mam tu - pokazałam na głowę - a nie tu - zaśmiałam się pokazując na mięśnie, których prawie w ogóle nie miałam ._.
-sugerujesz coś?
-jakie znowu sugerujesz?!?!? - krzyknęłam - dobra nie ważne - zachichotałam - ale mam do ciebie jedną  prośbę
-prośbę? - zdziwił się lekko - no cóż... ok, mów - uśmiechnął się krzywo
-pokażesz mi jakieś ciekawe gwiazdo-zbiory wieczorem !?!?!? - rzuciłam się na niego i patrzyłam błagalnymi oczkami - mnie to bardzo interesuje, proszę...- w dodatku zauważyłam że gwiazdy maja się pokazać za jakąś godzinę.
Wilk zrzucił mnie z siebie i powiedział:

(Narcis? ^_^)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz