piątek, 15 lutego 2013

Od Kougi C.D. Kamerii

-Wspaniały pomysł, jesteś bardzo mądra-powiedziałem.
-No wiem-potwierdziła.
Poszliśmy do wyroczni lecz na drodze nam stanął:


http://img2.cda.pl/PV9vdnJac257MF8gYmE3LWhlNiMwNjApazc4JzAxNSs9ODknND1jLG41NjpqdWdDPDIzOjE3MzI8MjNLMTM1Kj80MCEyNGJxxxxPw==/4bd71ee670305f7830457089348c0c56.jpg


-Ktoś ty?!-zapytałem
-Chcę twoją duszę-rzekła Zjawa.
-Khe!Możesz se pomarzyć-powiedziałem.
-Nie wydaje mi się-powiedziała Zjawa
-Kouga?Ja się nim zajmę, zaufaj mi -powiedziała Kameria.
-OK-odpowiedziałem
Kameria wcieliła się w Smoka Mroku, oraz bez problemu pokonała Zjawę.
-Kameria, jak ty to zrobiłaś?-zapytałem zaskoczony.
-No wiesz, ćwiczy się - odpowiedziała.
-No to idziemy dalej?-zapytałem.
-Tak-powiedziała.
Szliśmy dalej przed siebie.Przed nami ukazała się jaskinia wyroczni, weszliśmy do środka.
-E, tu nikogo nie ma!?-krzyknąłem zaskoczony.
-To dziwne-powiedziała.
Nagle ziemia w jaskini się zapadła.
<może być takie?Jakbyś nie miała co wymyślić to nie musisz pisać >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz