piątek, 15 lutego 2013

Od Kougi C.D. Kagome

Nastała noc.Zasnąłem.Śnił mi się pewny sen:

http://th02.deviantart.net/fs28/PRE/f/2009/248/9/8/KagomeXKoga_soft_touch_by_Illuminasi.jpg
-Kouga?-powiedziała Kagome
-Tak?Kagome-powiedziałem
-Chcę być z tobą-rzekła
-Ja też, Kagome-powiedziałem.
Nagle się obudziłem w środku nocy, ten sen był bardzo realny.Wydawało mi się, że to się zdarzyło na prawdę.Poszedłem nad wodospad, zaczerpnąłem powietrza i zanurzyłem się pod wodę.Po 10 minutach spędzonych na powierzchni wody zauważyłem Kagome w ludzkiej postaci, idącą z łukiem.Myślałem, że idzie na polowanie.Poszedłem z nią, bo znowu mogło być niebezpiecznie.
-Kagome!-krzyknąłem.
-O, Kouga, cześć-powiedziała.
-Kagome-powiedziałem.
-Tak?-powiedziała
-Śniłem o tobie-powiedziałem to chwytając ją za ręce.

 http://www.freewebs.com/half_wolf_demon_girl123/Kouga%20and%20Kagome.jpg

 -Śniłeś o mnie?-zapytała.
-Tak,w tym śnie się we mnie zakochałaś i chciałaś ze mną być-wytłumaczyłem jej.
<Kagome?Możesz teraz ty? >


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz