wtorek, 12 lutego 2013

Od Kougi C.D .Kamerii

-Ee..no-jąkałem się-na serio chcesz wiedzieć?-zapytałem
-NO OCZYWIŚCIE,ŻE TAK..pff..co za pytanie..-niechcący krzyknęła
-no dobra, ale bądź cicho-szepnąłem
-Okey-odpowiedziała
-Khem,khem...teraz słuchaj uważnie -powiedziałem
-Okey-odpowiedziała
-No to...zaczęło się od tego gdy dołączyłem do watahy...zaczęły mi się ukazywać dziwne rzeczy..-przerwałem pytając:
-Na serio chcesz wiedzieć?.
-Tak i lepiej mnie nie denerwuj tylko mów-powiedziała.
-Okey...-powiedziałem
-To dalej...więc te dziwne rzeczy to... : np:widziałem, że skały mówiły,drzewa...ruszały się,woda formowała się w postać....-powiedziałem.
-Myślałem, że byłem jakiś chory czy coś w tym stylu, ale gdy ty też to zobaczyłaś...już nic nie rozumiałem
<No to teraz ty ;D>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz