czwartek, 25 września 2014

Niedługo Wracam!

Witajcie mordki, mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście, zrobiłam sobie wolne od watahy, bo Anita narzekała że nie ma roboty xD. No ale cóż Od Soboty postaram się wrócić :** Niestety przez chorobę, mogę być nieobecna w tygodniu, ponieważ mam niezłe zaległości (tak już na początku roku) w dodatku wkuwanie by iść do dobrej szkółki !!

Szykujcie się na opowiadania od: Talon'a, Nadii, Regis(Napisał, prosi o odpisanie ^-^), Javiera, Ceryniego (Nie na 100% ;-;), Hope (zmuszę kobite), Mashoum No Ona, Kiba, Kapral Levi, Red (nie na 100%), Rogue, Zekien.

Jak widać więcej jest panów, więc Samice mogą już sobie zamawiać xD. Tylko jak mówiłam od pon do piątku moze mnie nie być, a mam tak fajną klawiaturę, że muszę wszystko przepisywać -,- i jak zabraknie mi weny to przepraszam :CCCC Ale wy mnie zawsze podniesiecie na duchu ^-^

AAA NO TAK!!! ZAPRASZAM TUTAJ DO :

Witam was tak Jako Avia Mavis Crownquard :)


Ps. Wybaczcie za tak dużo ":C" itp. xd Ale tak dawno tu nie byłam, że muszę trochę się wypisać ;*

~~~Pozdrawiam Riven

1 komentarz: