piątek, 26 września 2014

Nowa Wilczyca.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7ZNc9m90Vra71WKVew3L18cx7pTyJDaJZETTaX11mK6vGcA2hOYSD-gTbcFPng-DF8MSuy2svRvRZfVEYEJj8cjxA1hUf1_e2_XRM3FsswWrbSjkD9tDVZu5qdEGTQNs87MGmlAE3KS0/s1600/wilk4576aj.jpg

Właściciel: $Eldia$
Imię: Eldiabloking, Loleraj
Pseudonim: Eldia
Charakter: Eldia jest miłą osobą dla znajomych. Nienawidzi kiedy ktoś ją wyzywa. Z łatwością zabije Niedzwiedzia lub wilka. Zdaża jej sie być ponurą ale tylko wtedy kidy chodzi o rodzinę lub bliską jej serducha osobę. Jest uczciwa wstosunku do walk. Toleruje zachowanie innych. Jest waleczna, uwielbia niewinne walki. Stara się unikać kłopotów, lecz jest to praktycznie nie wykonalne. Zawsze trzyma stronę słapszych, chroniąc ich. Nie nawidzi patrzeć jak osobie którą zna staje się krzywda. Uwielbia desery, jest łasuchem, chociaż dba o linie. Wszystko z łatwością pojmuje. Uwielbia spacery w blasku pełni i romantyczne miejsca.
Wiek: 2 lata/ 1 Sytycznia
Płeć: Wadera
Żywioły: Pani morza i oceanów (woda), szlachetna dama ognia (ogień)
Stanowisko: Łowczyni
Moce: Moc ognia i wody.
Wygląd: Szczupła wadera. Oczy (zależy gdzie przebywa) w wodzie morskie jak fale biało morskie, w ogniu brązowe niczym Błoto ale czyste i zarówno piękne.
Zauroczenie: Nie rozglądała się szczegułowo po watasze,
Ex: Nie była jeszcze w zwiąsku.
Rodzina: Straciła w bitwie... Został brat który uciekł tak samo jak ona tylkoże w inną stronę.
Historia:Między moją rodziną a rodziną sąsiadów panowała zła atmosfera. Przez długie tygodnie sprawiali bym czuła bul zatrówali moje ukochane jezioro, Jezioro códów wiedząc że odczówam karzdy bród w wodzie jak by mi ktoś strzałe w serce wystrzelił. Działo się tak odkąd nie przyjęłam zaręczyn jednego z tej pokręconej rodziny. Rodzice popierali moją decyzję mówiąc że dobrze zrobiłam nie przyjmójąc oświadczyn. Zaatakowali nas ogniem nie wiedząc że wyczówam go na kilometr i jestem w stanie go natychmiast ugasić. Rodzina moja wyszła z domu i zobaczyliśmy wojsko, nasłali na nas WOJSKO! Mama i tato kazali uciekać mi i mojemu bratu. Każdy z nas pobiegł w inną stronę gdy wróciłam zobaczyłam jedynie rozszarpane ciała i głowy na patykach moich rodziców. Zrospaczona szukałam schronienia. Ale nigdzie go nie było. Rano przebiegł koło mnie wilk ja wstałam i pobiegłam za nim zobaczyłam piękną łąkę z wieloma wilkami i tak oto znalazłam się w Watasze Srebrzystego Nowiu Księżyca. Nie porzucając postanowienia o znalezieniu mojego brata.
Głos:

Inne zdjęcia:
http://swiat-magii-magiczne-stworzenia.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/1389439/files/blog_yz_5026372_7794020_tr_14451374a0102f2df890578c663846cb_14_19_0.jpg
Ocena: 0/0


Siła: 80  Szybkość: 100 Wytrzymałość: 60 Zwinność: 200 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz