wtorek, 24 września 2013

Od Rainbow Dash i Sahary - Moja historia

Urodziłam się w niewoli. Mój ojciec był alfą nosił pióro za uchem. Miał na imię Ostry kieł oraz Mądry woj , dwa do niego pasowały bo był niezwyciężony i mądry.

http://img87.imageshack.us/img87/2783/indianspiceqw0.jpg

Moja mama to wilczyca która uwielbiała szczeniaki. Miała na imię Biały anioł oraz matka zwierząt.  

http://s3.manifo.com/usr/2/29a5/97/manager/wilk4576aj_1_.jpg


Moja siostra to Sahara ale jej prawdziwe imię to Pustynny deszcz oraz Sucha woda.
Ja mam na Rainbow Dash a prawdziwe imię to Niezwyciężony wiatr oraz Tęczowy obłok.
Ale przejdźmy do ważniejszej części jak się tu dostałam? Już mówię.
Gdy zoo zostało zamknięte uciekłam z siostrą . Biegliśmy tam gdzie instyng nam kazał. Dobiegliśmy do jakiejś bramy ( to była brama do parku narodowego ) przeszliśmy i po drodze znaleźliśmy się na łące z wilkiem o maści podobnej do myszki z którą się bawiła. Więc się zapytaliśmy:
- Hej czy znasz tu jakąś watahę? - zapytałam się
- Tak to wataha srebrzystego nowiu księżyca i jestem alfą. Może chcecie dołączyć?
- Jasne , nie mamy gdzie się podziać wę to będzie super!!!
- To zapraszam! ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz