sobota, 28 września 2013

Od Kiby C.D. Holly

-Holly.. - szepnąłem
-Tak?
-Wiem, że znamy się ledwo dzień.. ale - nie wiedziałem jak to powiedzieć - bardzo cię polubiłem - zarumieniłem się lekko
-Ja Ciebie też - podniosłem łeb i spojrzałem nieśmiało na wilczycę, jej oczy były przepiękne, co ja gadam są!!!
-Odprowadzić Cię? - zapytałem czule
-Skorzystam z propozycji - wilczyca uśmiechnęła się a ja znowu czułem jak na mojej twarzy maluje się rumieniec
Ruszyliśmy w stronę jaskini wadery, kiedy doszliśmy, nadszedł czas pożegnania...
-To.. Do zobaczenia - powiedziałem cicho i odwróciłem się
-Kiba czekaj! - krzyknęła wadera
Odwróciłem się, a wilczyca pocałowała mnie w policzek, a moja twarz była czerwona jak nigdy
-Dobranoc.. - szepnęła i zniknęła w cieniu jaskini
Dotknąłem się łapą w polczek
-Dobranoc... - ruszyłem powoli w stronę swojej jaskini

<Holly?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz