niedziela, 22 września 2013

Od Nuit C.D. Ruby

- A Ty polujesz na terenie mojej watahy - zjeżyłam się i warknęłam.
- Hej! Należę do niej - odparła lekko zdziwiona.
- Ah tak. - odparłam, prostując się - W takim razie wybacz. Jestem Nuit, wyrocznia. A Ty?
- Ruby - odpowiedziałam wadera. - Przepraszam za ten wrzask..
- Nie ma sprawy - odparłam z uśmiechem - Ja też przepraszam. po prostu tyle teraz dochodzi nowych wilków... Nie kojarzę wszystkich - roześmiałam się - Szczególnie, ze ostatnio całą moją uwagę przykuł dorastający szczeniak.
- Oh - westchnęła wilczyca i zakłopotała się - Masz już szczeniaka?
- Niedawno dorósł. Nazywa się Dark - powiedziałam z błyskiem w oku - Wiem, nie wyglądam na bardzo starą. To dobrze - dopowiedziałam i roześmiałam się serdecznie. - W takim razie, moze ruszymy dalej na polowanie?
- Czemu nie - odpowiedziała z uśmiechem.
Ruszyłyśmy biegiem tropami stada jeleni.

(Ruby?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz