wtorek, 26 sierpnia 2014

Od Lost Angel C.D. Inami

Ma charakterek... Podobna do mnie, gdy byłam w jej wieku.
- Wiesz co, mamy jeden problem: Alpha może być teoretycznie wszędzie. - odparłam w przekonaniem.
- Więc nie wiesz, gdzie jest dokładnie? - powiedziała.
-Dokładnie tak. Przechodzę teraz niezbyt ciekawy okres życia... - powiedziałam. Doskonale wiedziałam, że pewnie będzie się interesować moją przeszłością, ale to niech pozostanie w moim sercu póki co. Nadal mam w sobie moc upadłego anioła, którą mogę przez przypadek obudzić i wyrządzić katastrofę naturalną porównywalną do tej sprzed kilkuset lat wywołaną przez inwazję demonów, którą zapoczątkował właśnie upadły anioł, który zdenerwował się i swą mocą niespecjalnie otworzył ogromne wrota piekieł i wszystkie demony i inne piekielne istoty wyrwały się z piekieł.

(Inami?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz