sobota, 2 sierpnia 2014

Bardzo ważna wiadomość!

Jak już wspominałam (chyba wspominałam) na wyjeździe nie miałam dostępu do internetu i nie mogłam napisać jednej z ważniejszych "wiadomości watahowych".
Otóż! Dnia 21 lipca (godzina bliżej nieznana :p) urodziła się w szpitalu - jak mniemam - jedna z administratorek. Mianowicie rozchodzi się tu o Weronikę (Wercię >;3 Riven czy kto co lubi).
No to teraz tak do niej samej:

Droga Weroniko!       (zacznijmy tak oficjalnie... żeby nie było)
Z okazji Twego święta życzę Ci:                   (zwroty grzecznościowe, żeby wyglądało to bardziej elegancko)
- dużo uśmiechu na pięknych usteczkach             (nieważne co myślę pisząc to :3)
- chłopaka, o którym ja mogę sobie tylko marzyć
- najlepszego kompa na świecie, na którym nie będzie Ci się cięła żadna gra         (XD)
- wspaniałych przyjaciół i przyjaciółek, bez których życie każdego człowieka jest szare i puste        (nie, ja nic nie sugeruję...)
- cierpliwości do mnie i wszystkich watahowiczów              (szczególnie do mnie :p)
- dużej ilości prezentów         (które pewnie już dostałaś)
- spełnienia najskrytszych marzeń o których istnieniu (nawet) ja nie wiem
- no i... yy...  (tak, brakuje mi weny...)
- więc zostaje mi życzyć Ci wszystkiego co najlepsze!        (Jak już będziesz to wszystko miała... to nie zapomnij o mnie, dobrze? :))

Więc wspólnie!
STO LAAAAT!
NIECH ŻYJE WERONIKA!


No wieeeem, spóźnione, ale liczą się chęci. ;)

Holl oraz cała Wataha (mam nadzieję! ;p)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz