poniedziałek, 14 stycznia 2013

Od Kamerii C.D Gray


Wschód słońca w lesie - National Geographic PL

-bardzo dziękuje-uśmiechnęłam się
Wzięłam kwiatek po czym wpięłam go w swoje włosy.
-może powiesz mi coś więcej o sobie na przykład jaki masz żywioł ?-zapytałam
-jestem wilkiem lodu oraz tworu tnącego miecza i niepokonanej zbroi
-hm...nie spotkałam się z takimi mocami
Słońce zaczęło zachodzić za horyzontem.Jego promienie pięknie wyglądały w strumyku.
-eh...robi się późno-westchnęłam-pewnie zaraz będziemy musieli wracać do watahy,bo raczej nie będziesz chciał tu nocować-lekko posmutniałam-ale może będziesz miał jeszcze kiedyś czas?
Mój humor znów wrócił.Wydawało mi się że spędziłam z Grayem ledwie kilka minut,a tu już był widoczny na niebie  księżyc.Czułam się jednak wspaniale wiedząc ze nie jestem sama.
(Gray?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz