sobota, 12 stycznia 2013

Od Angel'a C.D. Luny

Próbowałem się jakaś wykręcić i zmienić temat.
Daleko zobaczyłem, że coś się świeci w krzakach
-he? co to jest?
-co? - powiedziała Luna
-coś tam się błyszczy, chodź!
-dobrze
Kiedy już byliśmy na miejscu zobaczyliśmy jajo:
http://th.interia.pl/30,bee7cb6a54011144/jajo.jpg
 -to przecież jajo smoka - powiedziała zachwycona Luna
-tak, tylko gdzie jego matka, smoki zwykle nie zostawiają swoich jaj
-masz rację
-wezmę je
-nie, a jeśli jego matka po prostu poszła coś zjeść
-nie wyczuwam tu żadnego smoka na 200km, to nie możliwe - spuściłem głowę
-dobrze jak uważasz, pomogę ci
-dziękuję
-proszę - powiedziała Luna z pięknym uśmiechem
Odwzajemniłem uśmiech i poczułem jak w jajku coś kopie gdy słyszy mój głos i Luny, zdziwiłem się
-nie odpowiedziałeś mi na pytanie - po długiej ciszy powiedziała Luna
-no bo... po prostu jesteś ładna no i miła i.. aaa zaciołem się
-hahaha - zaczeła sie cicho śmiać Luna
-po prostu - stanąłem na przeciwko Luny - podobasz mi się - powiedziałem z uśmiechem (minka: ^^ )

<Luna?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz