piątek, 28 grudnia 2012

Od Amber C.D. Billego

-Dla mnie jesteś skończonym dupkiem - powiedziałam chichocząc - ale jesteś i tak częścią watahy powinniśmy się wspierać jesteśmy jak rodzina.
-Ale bez ciebie mam tylko ból, skrzywdziłem cię - powiedział Billy
-Możesz odejść droga wolna ale wataha -pokazałam na wilki które było w pobliżu Drago, Lune i inni - będzie mieć jeszcze większy ból od ciebie jak odejdziesz jesteśmy stadem powinniśmy sie wspierac jesteśmy .. rodziną wszyscy będą cierpieć jak odejdziesz i ja tak że więc proszę zrób to dla nas - wyciągnęłam łapę - jestem trzy-ogonowym, niebieskim wilkiem szczęścia ale mam niestety straszny pech na przykład to że odchodzisz, więc proszę zostań, dzieci cie potrzebują a poprostu my wszyscy cię potrzebujemy!!!!!!! - powiedziałam z uśmiechem - To jak zostaniesz - spłynęła mi łza po policzku

<Billy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz