piątek, 9 listopada 2012

Od Amber


Nagle był wielki złoty błysk i wyleciałam z wody na 200 metrów, zaczęłam spadać. Billy szybko mnie złapał i odstawił na ziemię.
- Billy?- powiedziałam ledwo
- Tak?-zapytał z przerażeniem
- Co sie stało i czemu jesteś przerażony?
- Kiedy zemdlałaś woda cie wciągneła i wyleciałaś z niej na 200 metrów złapałem cię i położyłem na Ziemie.
Powoli wstałam i zobaczyłam, że woda jest koloru złotego
- Co, co się dzieje czemu woda jest złota?- zapytałam a po chwili spojrzałam na siebie
- Czemu mam złotą sierśc? O_o
Podeszłam przerażona do wody i ją dotknęłam, stała się normalna a po chwili znowu dotknęłam i była z powrotem złota
- Kim, czy ja jestem?- powiedziałam z łzami w oczach
- Widocznie to twoja nowa moc- powiedział Billy
Szybko pobiegłam do lasu i nagle nap[otkałam sarnę po chwili zamieniła się w złoto. Billy mnie gonił i zobaczył co się stało był zdumiony
- Jestem potworem!!!- krzyknęłam płacząc
- Nie mów tak- powiedział wilk którego kocham
  Zaczęłamuciekać w głąb lasu, ale Billy biegł za mną
- Zostaw mnie nie chcę zrobić ci krzywdy
- Nie zrobisz, proszę daj sobie pomóc
- Nie! mi sie juz nie da pomóc, odejdź nie chcę stracić osoby, którą kocham
Wezwałam towarzyszkę Dianę i wzbiłyśmy sie jednak Billy i tak nie chciał ustąpić, zmienił się w smoka i leciał za mną
- Słuchaj wcześniej ci tego nie mówiłeem ale cię kocham!!!
W głębi serca byłam taka szczęśliwa jak nigdy w życiu
- Ja ciebie też!- krzyknęłam szczęśliwa z łzami szczęścia ale byłam również przerażona- Ale jeśli mnie kochasz to nie idż za mną!
  Obślizgnęła mi się łapa i spadłam z towarzyszki
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
- Nie, Amber!!!!!- krzyknęła Diana

< kamiś <3 witam również nową wilczyce Kate jak co to ja MsGold>
ps pozdrawiam: kamisia, Aniuś, Kate :* i Tomusia>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz