wtorek, 13 listopada 2012

Od Billy


Gdy tylko weszliśmy Amber od razu się położyła i poszła spać. Ja również położyłem się lecz nie mogłem zasnąć wiec na chwilę wyszedłem jeszcze na dwór i po paru sekundach wróciłem. Kiedy spojrzałem się na Amber zauważyłem, że jednak nie śpi, ponieważ ma otwarte oczy.
-Amber dlaczego nie śpisz ? – zapytałem się ukochanej
-Nie mogę zasnąć – odpowiedziała
Po krótkiej chwili milczenia wstałem i położyłem się koło niej. Następnie przytuliłem ją do siebie i powiedziałem:
-Amber połóż się spać musisz być wypoczęta, gdyż musimy mieć siłem na jutrzejszy dzień.
-Dobrze - odpowiedziała ukochana, a po chwili zamknęła oczy
-Nie martw się będę przy tobie całą noc nie odstąpię Cię ani na krok – powiedziałem i po paru sekundach pocałowałem ją na dobranoc

<Kotku teraz twoja kolej ;*>





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz