piątek, 5 lipca 2013

Od Matt'a

Matt wraca do watahy!
________________

Spacerowałem po watasze, szukając kogoś do towarzystwa. Jak zawsze przeszedłem całą watahę. Wróciłem do jaskini zastanawiając gdzie się podziały wszystkie wilki. Przypomniało mi się, że mój brat musi gdzieś być. Poszedłem do jego jaskini i zobaczyłem karteczkę "Jestem przy wodospadzie". Poszedłem więc nad wodospad i zobaczyłem go jak patrzy na swoje odbicie.
- Noxsus!
- Matt? Co ty tu robisz?
- szukam cię- podszedłem do brata i usiadłem koło niego - no to co u mojego ukochanego braciszka?
- A nic takiego... mam partnerkę i jakoś mi się żyje.
- Zazdroszczę ci.
- czego?
- tego, że masz partnerkę, też bym chciał mieć, ale... wątpię, że którejś się spodobam...
- Spodobasz, spodobasz, tylko musisz być cierpliwy.
- Dzięki za słowa otuchy. Chcesz może gdzieś się przejść?

<Noxsus?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz