piątek, 13 stycznia 2017

Uwaga!

Moi drodzy parafianie, dzieci, dzieciątka, uczniowie, fryteczki... mam dla was ogłoszenie, że blog zostanie oficjalnie otwarty, gdy dostanę trzy opowiadania! Tak by otwarcie było z energią, chcę trzy piękne, długie opowiadania. Co najmniej 250 słów! Jak na rozprawce u Pani z polskiego! Na maturze was nie przepuszczą bez 250 słów! Nie no żartuję, tu nie wojsko, czy więzienie, dla wtajemniczonych znane pod pojęciem "szkoła". Nie pogardziłbym jednak czymś rześkim i dłuższym, zepnijcie pośladki. Zostały wam dwa opowiadania do wysłania, gdyż już jedno jest tworzone przeze mnie. Widzicie, taki dobry ze mnie władca, że wam roboty zabieram. :/ Mam nadzieję, że dostanę coś co będę czytać z zapartym wdechem, reszta pójdzie jak pójdzie. xD Nie no żartuję, ważne byście mieli wenę i byście chcieli pisać te opowiadania! Jeśli nie macie weny, poproście kogoś by wysłał do was opowiadanie. A i bardzo byłbym wdzięczny za aktywność na czacie za to też się zwiększa ranga. Caitlyn powinna być już co najmniej Szeregowym pod tym wpływem (Dobrze, że jeszcze otwarcia nie było <3) Co do weny, musicie mieć temat, z którym pisanie idzie wam z górki, w moim przypadku jest to walka. Jak nie mam weny, próbuję jakoś do tego natoczyć i nagle w oka mgnieniu mam z 50 linijek opowiadania, a każdy wątek można popchnąć dalej. Jak nie macie pomysłu walcie śmiało do mnie. Mogę wam nawet napisać, krótki fragment opowiadania i sugerować w jaki sposób możecie to rozwinąć, pomagałem tak już z charakterami, na prawdę nie gryzę! Jestem tutaj dla was, nie bójcie się zadawać pytać moje ptysie.
Ps.  Prosiłbym o nie pisanie na końcu opowiadania "Ktoś?" Wybierzcie ofiarę i tyle! Na czacie jak jesteście aktywni łatwo znaleźć osobę, z którą miło popiszecie, wystarczy wejść na czat! Ja przykładowo dzięki temu mam pewność, że chcę popisać przyjemnie, aż z dwoma osobami. Wchodząc na czat, także poznajecie inne osoby i na tym głownie się to opiera, tak to strzelacie, a tak nawiązujecie z kimś kontakt, chyba lepiej się pisze z osobami, które się polubiło niż strzał i okaże się, że to kompletnie nie osoba do pisania dla Ciebie. Jednak jak jesteście bardzo zdesperowani przyjmę ktosia, a zły za to nie będę Broń Cię Panie Boże!
Ps. nr2 : Jeśli znacie kogokolwiek kogo mógłby zainteresować blog, zapraszajcie go! Informując mnie o tym zdobywacie plus jedno serduszko miłości talonka i punkty do rangi! Dodatkowo! Rozwijacie blog, im większa grupa tym raźniej!
Ps. nr3 : Zapraszam do wykonywania questów, trochę się nad nimi namęczyłem, a w przeciwieństwie do zwykłego opowiadania macie już temat, może akurat, któryś wam się spodoba i przypłynie fala weny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz