Neutralni

Stworzenia, które nie są ani po stronie imperium, ani przymierza. Zwykle jest to spowodowane, tym, że nie wiedzą kogo poprzeć, jednak z innymi po prostu nie da się porozumieć. Jedne są łagodne, inne atakują każdego kogo spotkają.


 Razza
Król:
Brent's Sketchblog:
Największe ryby mórz, które uzyskały odnóża. Razza są dwunożną, ziemno-wodną człekokształtną rasą zamieszkującą wybrzeża, jeziora i koryta rzek. Posiadają bulwiaste ciało, duże szczęki z setkami ostrych zębów oraz macki, które rażą prądem. Ich wysokość sięga do 2 metrów. Ubarwienie tej rasy waha się od żółci do ciemnego szarego. Razza mieszkają zazwyczaj w wysokim stopniu zaludnionych nadmorskich osiedlach i rzadko znajduje się pojedyncze jednostki daleko od swoich rodaków. Król Neghol rozkazał im atakować każdego, kto wtargnie na ich terytorium.

019930a34a576.png

Górskie olbrzymy
Król:
 .:
Górskie olbrzymy, gdy nie zasypiają na całe lata, toczą zażarte walki. Te wielkie stworzenia, których skóra pokryta jest skałami sięgają nawet do 350m. Porozumienie się z nimi nie jest możliwe, a gdy pomiędzy nimi wywiąże się walka, lepiej nie znajdować się w pobliżu.

019930a34a576.png

Gobliny
król:
Artist: Simon Dominic - Title: Jasumasu - Card: Forest Angler Goblin:
Gobliny to małe, zielonoskóre stworzenia, które wykazują cechy wysokiej inteligencji. Zwykle zajmują się handlem oraz drobnymi psikusami, na przykład kradzieżą. Potrafią jednak dotrzymać słowa i zdobędą dla Ciebie wszystko co chcesz, nawet najlepszą zbroję, jednak ich ceny są ogromne i rzadko kiedy jesteś w stanie im tyle zapłacić. Są bardzo zainteresowane w różnorodne mechaniczne budowy. Ich społeczeństwo jest podzielone, głównie skupione wokół przemysłu i handlu. Mamy jednak dużo kłopotów z nimi ich mechaniczne twory są chaotyczne i wywierają ogromne szkody dla środowiska. Imperium ubiega się bardzo o ich względy, taki sojusznik wykułby ich przewagę. Jednak przez duże korzyści żerowania na obu krainach Imeprium i Przymierza, król Trur odwleka odpowiedź.

019930a34a576.png

Irmidi
królowa:
Satyr by Carlo-Arellano female elf horns girl tiefling | NOT OUR ART - Please click artwork for source | WRITING INSPIRATION for Dungeons and Dragons DND Pathfinder PFRPG Warhammer 40k Star Wars Shadowrun Call of Cthulhu and other d20 roleplaying fantasy science fiction scifi horror location equipment monster character game design | Create your own RPG Books w/ www.rpgbard.com:
Rasa spokrewniona z satyrami. Jednak te nieliczne jednostki nie wyszkoliły nieposkromionej rządzy mocy. Żyją w zgodzie z każdą rasą i podejmą się współpracy tylko i wyłącznie wtedy, gdy będą mogli w jakiś sposób pomóc "spaczonym" pobratymcom. Ich ciała są szczupłe i kruche zupełnie nie stworzone do walki. Mają ogromny potencjał w magii leczniczej. Królowa Aaliane udzieli zawsze mądrej i pomocnej rady.

019930a34a576.png

Troome
Król:
Check out this awesome piece by alle page on #DrawCrowd:
Najmądrzejsza ze wszystkich ras. Szerzą po całym świecie pokój i zgodę, niektórzy z nich dołączają albo do Imperium, albo do Przymierza, większość jednak jest bezstronna. Odpowiedzą Ci na każde pytanie, jeśli wykażesz się odrobioną sprytu i inteligencji. Król Emmar nauczył całą ich rasę, jak panować nad emocjami, ale też jak w pełni kontrolować nad swoją mocą i duchem. Nieliczne osoby, które je odwiedzają 1/10000 zostają ich uczniami, którzy po kilku latach tworzą legendy, o swojej wspaniałość, w które, aż trudno uwierzyć, a jednak większość to prawda.

019930a34a576.png

Tworzone:


 Soul Bound, Kevin Estoque Pacelic on ArtStation at https://www.artstation.com/artwork/YrmnX:

 Spinebreaker
Król:
ArtStation - A Well Laid Trap, Gary Laib:  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz