"We are the Empire.
We will slaughter anyone
who stands in our way"
Imperium, tak szlachetną nazwą obdarowali swoją splugawioną ziemię ludzie i stworzenia im podległe. Wszyscy są pod władzą Lenakt - człowieka. Posiadają jednak swoich pomniejszych królów.
We will slaughter anyone
who stands in our way"
Imperium, tak szlachetną nazwą obdarowali swoją splugawioną ziemię ludzie i stworzenia im podległe. Wszyscy są pod władzą Lenakt - człowieka. Posiadają jednak swoich pomniejszych królów.
Potępieni
Pod wpływem nieznanej magii, część zwierząt otrzymało wielkie moce, jednak inne nie zapanowały nad tym i stały się zwykłymi dziki bestiami. Atakują wszystko co zobaczą, nawet swoich. Są jak zombie, które nie poznają nikogo bliskiego, pragną jedynie krwi. Ich dzikości nie da się utrzymać w klatkach dlatego przemierzają tereny Imperium i coś, albo ktoś prowadzi je zawsze na tereny przymierza.
Położenie: Wszędzie
Położenie: Wszędzie
Plaga
Król:
Gargulce to wielkie stworzenia przypominające nietoperza. Posiadają wielkie skrzydła a łapy są zakończone ogromnymi pazurami. Mimo wielkich kłów stworzonych do zaciętej walki charakteryzują się niesamowitymi zdolnościami leczniczymi. Są pod przywódctwem Naxxra.
Herb:
Położenie:Shadow Valey, Khorvaire, Wordroth, Well of Enternity, Black Temple, Blekheart
Gniew lasu
Król:
Satyry pomogły uzyskać Imperium dostęp do większej magii. Ci którzy zostali satyrami, posiedli demoniczne moce dla swojego własnego dobra. Na początkach "wszystkiego" byli oni najczęściej atakowani. Przysięgi lojalność wobec Tyrusa, króla Satyrów. Ci dawni ludzie uzyskali formę odzwierciedlający ich charakter. W miejsce dawnych, szczupłych sylwetek, posiedli masywne, włochate formy. Ich ręce stały się pazurzystymi łapami, nogi przekształciły się w kopyta, a z głów wyrosły rogi. Satyry nadal pracują nad szerzeniem zepsucia i śmierci i są szczególnie rozprzestrzenione w Rakhar.
Herb:
Położenie: Rakhar, Kooena, Blekheart, Night Fasdal, Vanas, Azshower, Shadow Valey
Pajęcza sieć
Królowa:
Wielkie pająki przyłączyły się do Imperium dopiero po toczonej między nimi 10-letniej wojnie. Królowa Bolvaris wysłała na ludzi swoja armię, jednak dokonano rzeźni tych wielkich potworów.
Ludzie wcielili w swoje szeregi pająki. Ich ogromna i prawie niezniszczalna sieć wydziela toksyczne substancje paraliżujące wroga. Ich miejsca zamieszkania sa pełne pustych trupów. Uwielbiają wszystko co jest cenne.
Herb:
Herb:
Położenie:Dirrectmaul, Ferkprist, Nordstill, Uggotlepah, Mulfur, Black Temple
Lizard
Król:
Solidna odmiana miejscowych gadów - humanoidy, poruszająca sie na dwóch nogach. Otrzymały na tyle inteligencji, że potrafią posługiwać się bronią. Jednak te gadzie sługi były spektakularnie nieskuteczne, przynajmniej do czasu. Obudziły w sobie brutalna siłę i wrodzona agresję, te stworzenia nauczyły się działać wspólnie i aktualnie są jedną z najsilniejszych sił Imperium pod dowództwem Fando.
Herb:
Położenie: Cenaris, Leviathan Valey, Droaam, Mournland, Mulfur, Legoshai
Minotaury
Królowa:
Potężne koczownicze istoty. Monotaury są dużymi, umięśnionymi stworzeniami przypominającymi konie. Posiadają potężne rogi i kopyta. Niebywale wyszkolone w walce, trudno się z nimi mierzyć. Nie noszą ciężkich zbroi, gdyż uważają to za niewygodne, nietaktyczne i spowalniające. Są pod dowództwem Lijahy.
Herb:
Położenie: Rehan, Blekheart, Night Fasdal, Wordroth, Ettin, Dorughan, Katella Mount
Niebiańska pożoga
Król:
Smokami, którymi zawładnęła chciwość dowodzi Xavius. Smoki to potężne, latające, jaszczuro-podobne stworzenia. Posiadają niezwykłą moc leczenia, potrafiącą zagoić nawet najgłębszą ranę. Zatraciły zdolność składania jaj. Ich łuski są nie do przebicia zwykłą stalą, czy pociskiem. Silne dorastające nawet 30 metrów skrzydła potrafią wywołać wielkie tornada i wyrządzić ogromne szkody. Zwykle smoki osiągają dojrzałość po upłynięciu stu lat życia. Są to niezwykle przebiegłe i magiczne stworzenia. Ponieważ każde stworzenie jest powiązane z otaczającym je światem, śmierć smoka nigdy nie jest prosta to metafizyczne wydarzenie połączenia natury smoka z duchem świata. Śmierć smoka może być przyczyną ciężkich wstrząsów w naturze, trzęsień ziemi, erupcji wulkanów, powstawania nowych jezior.
Herb:
Położenie: Twisthing Nether, Unbound, Thallesys
Harpy
Królowa:
Harpie to kobiety-ptaki. Posiadają skrzydła i wielkie szpony. Królową zwą Arraka. Nie można im odmówić wielkiej urody, dzięki czemu oczarowują wrogów, a także dokonują to niezwykłym śpiewem. Nic nie wiadomo na temat męskich przedstawicieli tej rasy. Istnieje plotka, że harpie niewolą mężczyzn innych gatunków, którzy spełniają rolę czasową a później stają się pokarmem.
Herb:
Położenie: Well of Enternity, Dark Forest, Shadow Valey, Azshowder, Kalitys
Nieznani
Królowa:
Te stworzenia potrafią ogromną ilość macek zamienić w wężowy ogon. To ludzie przemienieni w pół rybie, wężowate, mściwe istoty. Rozwijają swą cywilizację na dnie oceanu, ale stanowią również zagrożenie dla mieszkańców wybrzeży. Są chciwe, niebezpieczne i przebiegłe. Tysiące lat podmorskiego
odosobnienia tylko spotęgowało drzemiące w nich zło i żądną potęgi
naturę, a także sprawiło, iż większość ras nie zdaje sobie sprawy z ich
istnienia. Syreny to egoistyczne stworzenia. Mogą sprzymierzyć się z jakąś
siłą wtedy, gdy będzie to służyć ich własnym celom. Prowadzi ich najprzebieglejsza ze wszystkich Skyriss.
Herb:
Herb:
Położenie: Sea of Rage, Aggor Ocean, The Frozen Sea, Dark Sea, Baenie Ocean, Rivain Sea
Berserk
Ogromne i niesłychanie silne stworzenia. Jednym machnięciem zabiją kilku ludzi. Mimo wielkiej siły, nie mają za grosz inteligencji. Są przełaknione chęcią mordu, jest możliwość, że bez uzasadnienia zaatakują jednego z członków Imperium. Są masywne i sięgają wysokość ponad 6 metrów, bardzo odporne na ataki fizyczne, lecz na magiczne są bardzo czułe. Zwykle posługują się wielkimi tasakami.
Herb:
Położenie: Arothyr, Night Fasdal, Twisting Nether
Geist
Geisty to pełzające, pokraczne, pokryte zgorzelem stworzenia. Zwinne i szybkie w swej wspinaczce, są jedną z niższych form. Poza użyciem w walce, geisty służą również jako główna siła robocza. Mimo "kwiatowych" twarzy i przytłumionego, skrzeczącego głosu, są zdolne do prowadzenia rozmów.
Herb:
Położenie: Night Fasdal, Forthendil, Lorking Shadows, Blekheart, Shadow Valey, Rakhar
Ludzie
Królowa:
Najsilniejsza rasa wywodząca się z terenów Night Fasdal. Otrzymali wielkie uznanie po odparciu silnych napastników podczas wojen, pod przywództwem królowej Lenakt. Dołączyli do Imperium w celu odzyskania swojej ojczyzny. Ich stolica została odbudowana i ludzka cywilizacja rozkwitła na nowo, stając się głównym przywódcom na terenach Imperium. Ludzkość niewzruszenie wypełnia swój obowiązek zachowania honoru i potęgi w tym coraz mroczniejszym świecie. Ich siła pochodzi od różnorodnych umiejętności i mocy, których nie posiada inna rasa Imperium.
Herb:
Położenie: Night Fasdal, Forthendil, Thallesys, Argothyr, Vanas, Katella Mount, Uggotlepah, Twisting Nether.
Hughol
Król:
Hughol to dawniejsi Draenei przekupieni ogromną mocą demonów. Ich skóra przybrała piekielny kolor, a dusza została stracona. Ich celem jest uporządkowanie wszechświata. Mężczyźni mają wąsopodobne macki wyrastające z ich bród oraz kościste czoła, wyrastające ponad krzywiznę czaszki. Posiadają oni również długie ogony, które w górze trzymane są przez silnie rozbudowane mięśnie. Kobiety dość znacznie się różnią: zamiast rozbudowanych czół posiadają raczej niewielkie, przypominające rogi wypustki, które wyrastają z obu stron czoła. Damskie macki wyrastają zza uszu i są na tyle długie, by sięgnąć ramion. Są one cieńsze, niż męskie macki. Podobnie ogony kobiet - są krótsze i nie tak umięśnione. U obu płci dostrzec można relatywnie małe kopyta, które kontrastują mocno z ogromnymi kopytami ich dobrych odpowiedników. Okolice ich oczu często pokryte są kościstymi kolcami. Odcień skóry pozostaje jedynie przy czerwieni. Po zamknięciu za piekielnymi wrotami Dulzdah wrócili z nieznanym surowcem, z którego wytwarzają niezwykle silne bronie i zbroje. Jedynym pozytywnym aspektem dla Przymierza, jest ich pycha, przez co tajemniczym kamieniem nie dzielą się z resztą Imperium.
Herb:
Położenie: Terroryzują tereny Przymierza
Tworzone:
Berserk
Ogromne i niesłychanie silne stworzenia. Jednym machnięciem zabiją kilku ludzi. Mimo wielkiej siły, nie mają za grosz inteligencji. Są przełaknione chęcią mordu, jest możliwość, że bez uzasadnienia zaatakują jednego z członków Imperium. Są masywne i sięgają wysokość ponad 6 metrów, bardzo odporne na ataki fizyczne, lecz na magiczne są bardzo czułe. Zwykle posługują się wielkimi tasakami.
Herb:
Położenie: Arothyr, Night Fasdal, Twisting Nether
Geist
Geisty to pełzające, pokraczne, pokryte zgorzelem stworzenia. Zwinne i szybkie w swej wspinaczce, są jedną z niższych form. Poza użyciem w walce, geisty służą również jako główna siła robocza. Mimo "kwiatowych" twarzy i przytłumionego, skrzeczącego głosu, są zdolne do prowadzenia rozmów.
Herb:
Położenie: Night Fasdal, Forthendil, Lorking Shadows, Blekheart, Shadow Valey, Rakhar
Ludzie
Królowa:
Najsilniejsza rasa wywodząca się z terenów Night Fasdal. Otrzymali wielkie uznanie po odparciu silnych napastników podczas wojen, pod przywództwem królowej Lenakt. Dołączyli do Imperium w celu odzyskania swojej ojczyzny. Ich stolica została odbudowana i ludzka cywilizacja rozkwitła na nowo, stając się głównym przywódcom na terenach Imperium. Ludzkość niewzruszenie wypełnia swój obowiązek zachowania honoru i potęgi w tym coraz mroczniejszym świecie. Ich siła pochodzi od różnorodnych umiejętności i mocy, których nie posiada inna rasa Imperium.
Herb:
Położenie: Night Fasdal, Forthendil, Thallesys, Argothyr, Vanas, Katella Mount, Uggotlepah, Twisting Nether.
Hughol
Król:
Hughol to dawniejsi Draenei przekupieni ogromną mocą demonów. Ich skóra przybrała piekielny kolor, a dusza została stracona. Ich celem jest uporządkowanie wszechświata. Mężczyźni mają wąsopodobne macki wyrastające z ich bród oraz kościste czoła, wyrastające ponad krzywiznę czaszki. Posiadają oni również długie ogony, które w górze trzymane są przez silnie rozbudowane mięśnie. Kobiety dość znacznie się różnią: zamiast rozbudowanych czół posiadają raczej niewielkie, przypominające rogi wypustki, które wyrastają z obu stron czoła. Damskie macki wyrastają zza uszu i są na tyle długie, by sięgnąć ramion. Są one cieńsze, niż męskie macki. Podobnie ogony kobiet - są krótsze i nie tak umięśnione. U obu płci dostrzec można relatywnie małe kopyta, które kontrastują mocno z ogromnymi kopytami ich dobrych odpowiedników. Okolice ich oczu często pokryte są kościstymi kolcami. Odcień skóry pozostaje jedynie przy czerwieni. Po zamknięciu za piekielnymi wrotami Dulzdah wrócili z nieznanym surowcem, z którego wytwarzają niezwykle silne bronie i zbroje. Jedynym pozytywnym aspektem dla Przymierza, jest ich pycha, przez co tajemniczym kamieniem nie dzielą się z resztą Imperium.
Herb:
Położenie: Terroryzują tereny Przymierza
Tworzone:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz