poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Oto Anisza, Witamy.

Anisza
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhHcu4tdlxy2MknZpQEOuqvbDG_nbkNBNS0VcAd8xNtqP59kQPJn1gO73nazvUrznYUnqchzuXM-RVKDrN97dmUDHpHw8eqja8Eu3we4J0QW2IGYFuaJ0CalJJFDt_RyWuWH4D34035_YwI/s1600/cool-anime-wallpaper-209.jpgB Y C I E   S O B Ą , T O   J E S Tp i ę k n o   d o s k o n a ł e. I m i ę: Anisza
P s e u d o n i m: -
P ł e ć: Kobieta
D z i e l n i c a: 11
C h a r a k t e r: Anisza jest chytrą osobą, która nie cierpi towarzystwa. Żyje powiedzeniem:'' Ząb za ząb.'' Nie ufa nikomu, a zwłaszcza mężczyznom. Jest też wyrafinowana i niecierpliwa. Kocha szybkość i szaleństwo, co często doprowadza ją do różnych problemów. Nie lubi bójek, uważa je za ''niskie progi dla mojej osoby'', woli za to dyplomatyczność. Nie ma przyjaciół, u niej najwyższym stopniem znajomości jest ''tolerancja''. Zawsze stara się wszystko skończyć, niczego nie zostawiać na pół zrobionego. Anisza jak każdy, ma też dobrą stronę charakteru. Jest na ogół miła dla nowych, ale do czasu. Potrafi każdego zrozumieć, zawsze w każdej sytuacje znajdzie rozwiązanie. Ma ryzyko we krwi, kocha ryzykować i nawet przegrywać, by poczuć adrealinę niebezpieczeństwa. Słowem jest to osoba niebezpieczna, ale i tolerancyjna. Chytra i miła..... Ale i też na swój sposób kochająca...... Zawsze będzie bronić słabszych i młodszych od siebie. Uważa, że po to tu jest i nie warto jej przekonywać, że jest inaczej. Coś jeszcze dodać? Jest upartą dziewczyną, uważa że, każdy ma swoje zdanie i każdy musi powiedzieć to, co mu leży na wątrobie. Jest tajemnicza i na swój sposób ''dziwna''. Nie lubi rozmawiać, zawsze kiedy odpowiada, to krótkimi zdaniami, lub kiwnięciem głową, lub też mruknięciem. Jest też nad wyraz szczera, nie ważne w czym, ale zawsze powie prawdę. (ale tylko wtedy, kiedy ten temat jej nie dotyczy)
Ż y w i o ł: Ziemia
K a g u n e : Cztery pajęcze odnóża czarnej wdowy wystające z pleców.
http://instytutslowa.pl/obrazki/maski09.jpgM o c e:
- Wbija swoje odnóża w ziemię i wie gdzie jest przeciwnik.
S t a n o w i s k o: -
W i e k: 20 lat/10.10
C e c h y C h a r a k t e r y s t y c z n e: Anisza ma talent do.... udawania. Jest świetną aktorką i rzadko można określić kiedy gra, a kiedy mówi prawdę.
R o z p o z n a w a l n o ś ć: Anisza słynie z dziwnego akcentu i starodawnego ubioru.
M a s k a: Czarno - biała maska.
W y g l ą d: Anisza jest średniego wzrostu dziewczyną.... Tak na oko z 160 cm wzrostu. Ma fioletowe włosy do połowy, druga część jest ciemno - żółta. Ubiera się w ubranie z parę wieków wstecz, zależy od nastroju. Ma bursztynowe oczy, co całkiem niezle wygląda ptzy jej fioletowej grzywce. Na nogach często nosi kozaki do kolan, na lato skórzane pantofle.
O r i e n t a c j a: Heteroseksualna
H i s t o r i a: Nigdy nie poznałam rodziców, moje pierwsze wspomnienia to Dom Dziecka, a w późniejszych latach Poprawczak. Nikt nigdy nie chciał mnie zaadoptować, ze względu na mój dziwny charakter i niezbyt miłe zachowanie przy dorosłych. Zawsze byłam ta zła, nie miła, kapryśna, niewychowana. Słowem nigdy nie byłam ani trochę podobna do kujonek czy ''miłych dziewcząt'' z których miałam brać przykład. Ciągle trafiając na różna wpadki przeżyłam 18 lat, a kiedy je skończyłam bez słowa czy pożegnania wyrzucili mnie, zamykając mi przed nosem drzwi. Przez rok żyłam pod mostami, lub w opuszczonych domach, ach wreszcie los się do mnie uśmiechną. Otrzymałam pracę jako asystentka w pewnym butiku... Na luksus nie wystarczy, ale przynajmniej codziennie coś sobie na obiad mogę kupić... Kolejny rok tak mijał, a ja zamieszkałam na dachu butiku. Lecz dla niej to nie wystarczyło, chciała wspiąć się wyżej..... Szukając kolejnej pracy trafiła na tą grupę Ghouli. Tak trafiła do tej ''watahy''.
C i e k a w o s t k i:
- Kocha koty i pająki.
- Specjalizuje się w ubraniach z VII - VIII wieku.
- Ma światłowstręt.
- Marzy zostać aktorką w teatrze.
- Na końcówkach odnóży ma kolec, a w nim sporą dawkę jadu.
J a k o W i l k:
 http://naszezycie.blox.pl/resource/numask4.jpg
O c e n a: 0/0
G ł o s:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz