czwartek, 8 sierpnia 2013

Od Yurizais C.D. Alexis

- Bo czuję się jak wrak wilka, kiedyś miałam pełno przyjaciół teraz.. jestem sama, mój przyjaciel odszedł.. i ..oh czemu ja to zrobiłam - zaczęłam płakać.
- Co zrobiłaś?
- Bo widzisz, ja kiedyś byłam kimś innym .
- Jak to?
- No.. kiedyś miałam na imię Dalbia, miałam partnera, siostrę, przyjaciół, ale odeszłam i.. spotkałam wilka, który powiedział coś i..
- i co?
- no i bum.. jestem kimś innym, powiedziała, że teraz mam na imię Yurizais i że mam wracać tam skąd przyszłam bo zginę, nie wiem czemu to zrobiła i nie wiem po co.. fakt, teraz czuję się lepiej, ale..
- Tęsknisz za dawnym życiem?
- Zgadza się, ale już nigdy nie będę taka sama, próbowałam to odwrócić, ale to klątwa, której nie da się zdjąć. Dlaczego, nie ma tu moich przyjaciół...
- A kto nimi był?
- Cóż.. znam Matt'a, Bestie, Ozarias'a, Lenite, Dian'a i trochę Noxsus'a, a co? Ktoś z nich tu jest? - zapytałam z nutką nadziei.

<Alexis, nic się nie stało ^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz