czwartek, 8 sierpnia 2013

Od Alexis C.D. Holly

-Nie chciałabym o tym rozmawiać.-powiedziałam cichutko. Uciekałam wzrokiem. Nie chciałam żeby widziała łzy w oczach.
-Dlaczego? Spójrz się na mnie.-odpowiedziała stanowczo ale rózwnież cicho. Nie wytrzymałam i spojrzałam. W oczach miałam pełno łez. Zamknęłam oczy. Pierwsze łzy ścieknęły mi po policzku.
-To jest zbyt okrutne. Ale powiem w skrócie. Tak jak ty nie miałam watahy. Nagle znalazła... nas ja...kaś wata...ha. Uwięzi...ła.-uniosłam głos i szlochałam.- Miałam.... być... sługą. Ale... się uparłam. I co. I zabili na moich oczach rodziców!-krzyknęłam z całej siły. Płakałam. Jeszcze nikomu nie powiedziałam prawdziwej historii. Noxsus nie wie że przeżyłam takie tortury.-Rozszarpali brzuch. Wyciągali wnętrzności a następnie serce. Wydrapywali oczy. Ja nie mogę dalej mówić-szepnęłam niemal niesłyszalnie.
(Holly? Moje zwierzenia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz