piątek, 11 listopada 2016

Odnowa

Witam, jak sam temat wskazuje to odnowa tej niesamowitej watahy. Ma za sobą wiele wspomnień, więc chciałem zobaczyć, czy można powrócić do tego co było kiedyś! Jednak adminem nie będzie nikt, kto sprawował to stanowisko do tej pory. Zawsze miałem tutaj hierarchie Zastępcy Alpha, czy Bety, albo Dowódcy jakiejś armii, więc czas na awans! Aczkolwiek nie mam zamiaru być gorszy od dawnych adminek *Colet - Założycielka watahy w 23.10.2012, Luna - Druga założycielka, Riven - Adminka, prowadząca watahę przez kolejne lata* Mam nadzieję, że może któraś z nich znowu tu zawita! Liczba obserwatorów jest duża, więc mam nadzieję, ze wiadomość szybko się rozejdzie, sam również nie mam zamiaru siedzieć w miejscu (nie licząc odnowy watahy), chcę wysłać zaproszenia każdemu dawnemu członkowi. *rip grzebanie w ponad 3000 postach* Oczywiście nie mam jakiś nadzwyczajnych zdolności dlatego odnowa może trochę potrwać, a na pewno zagrzałby mnie do pracy aktywność na czacie. 192 985 wyświetleń, mam nadzieję że okrągłe 200 000, będziemy świętować podczas pełnego kopa aktywności watahy, w dużym gronie!

Ps. Dawnych opowiadań nie usuwam, gdyż są z nimi związane wspaniałe wspomnienia. Więc proszę nie zawracać sobie nimi głowy, a fabuła jest w trakcie, nie kierujcie się tym co jest teraz.


Z gorącymi uściskami
Talon 
~howrse: talon
~email: bystan666@gmail.com

4 komentarze:

  1. Już od dłuższego czasu obserwowałam blog i byłam pod wrażeniem. Tyle się tu działo i aż szkoda, że upadł. Grafika jest cudna, i podoba mi się możliwość przemiany wilków na inne istoty (co nie jest zbyt częste w watahach). Masz już pierwszego członka! ^^
    ~Tyks, a na blogu albo Viper, albo Darkness.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć, bardzo zagrzało mnie to do pracy. :)
      ~Talon

      Usuń
  2. Po bardzo długim czasie wpadłem zobaczyć jak sie ma wataha. Nie wiem czy ktoś mnie tu pamięta, byłem... Nie pamiętam już ile. Kiedy zobaczyłem informacje o odnowie pomyślałem "Może wrócić i wyrzyć się poetycko". Cóż, życzę powodzenia w odnowie..
    -Dylan (może bardziej znany jako wilk anarchista ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi bardziej znany jak Dylan haha, pamiętam. :) I mam nadzieję, że znowu u nas zagościsz. :D

      Usuń